Vytvořte si nové plátno. Přidejte jednu transparentní vrstvu. A pak pomoci Selection
vytvořte libovolný tvar.
Vytvořený tvar vyplňte barvou. Vyplněný tvar by měl být v té transparentní vrstvě (ne na pozadí)
Zrušte výběr Ctrl+Shift+A
nebo Select->None
A na vrstvu použijte gausovo rozostření Filter->Blur->Gausian Blur (IIR)
. Ja jsem použil poloměr 10
Obecně jde řict že, čím větší rozostření tím oblejší tvar ale zároveň ztráta kresby detailu.
Teď přichází kouzlo. Použijte křivky barev Layer->Colors->Curves
. Vyberte alfa kanál a stáhněte z obou stran křivky co nejblíže ke středu. S nastavením je potřeba trošku experimentovat. Nastavení co vidíte na screenshotu je asi nejrozumnější. Vnější i vnitřrní rohy jsou stejně oblé, kresba je ostrá ale není zubatá.
Platí několik zavislostí:
Poslat nový komentář